Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/spedice/objednavkadopravy.cz/app/XslTransformer.php on line 155
ObjednavkaDOPRAVY – šetříme čas nás všech - Kontakt
zvolit jazyk cs
Info linka 608 705 000

Kontakt

  ObjednavkaDOPRAVY.cz

Spedition3000 s.r.o.                                                             

Palackého 1625/25
Nový Jičín
741 01
Česká republika

Tel.: +420 602 705 000
email: info@objednavkadopravy.cz

IČ: 27846555
DIČ: CZ27846555




Jednatel společnosti
Ing. Libor Kliment lkliment@spedition3000.com

Vedoucí personálního oddělení
František Segeťa fsegeta@spedition3000.com
Vedoucí technického oddělení
Miloslav Kubín mkubin@spedition3000.com

Vedoucí obchodního oddělení
Vladimír Bajer
vbajer@spedition3000.com

Benzina O2 ČS leasing Man T-mobile

dopravniinfo.cz

D0, km 3.3 až 5.8, ve směru Ruzyně - D7: Dopravní situace

07:44:23 29.11. 2021

tvorba kolon vozidel,

D0, km 3.3 až 5.8, ve směru Ruzyně - D7: Dopravní situace

07:44:23 29.11. 2021

tvorba kolon vozidel,

D1, km 216.2 až 205.8, ve směru Praha: Dopravní situace

07:44:22 29.11. 2021

tvorba kolon vozidel,

D11, km 8.2 až 15.2, ve směru Hradec Králové: Dopravní situace

07:44:19 29.11. 2021

tvorba kolon vozidel,

Česmad Bohemia

ADR tř.7 Hradec Králové

01:00:00 1.1. 1970

Mimořádný termín školení ADR pro tř. 7 radioaktivní látky.

Poslední termín DGSA v tomto roce!

01:00:00 1.1. 1970

Chtěli byste získat Osvědčení o odborné způsobilosti a stát se bezpečnostním poradcem?

ADR tř. 7-Plzeň

01:00:00 1.1. 1970

Regionální pracoviště v Plzni pro vás připravilo mimořádný termín rozšiřovacího školení ADR pro tř. 7 - radioaktivní látky.

Bezinfekčnost - Itálie

01:00:00 1.1. 1970

ADR tř. 1 - Hradec Králové

01:00:00 1.1. 1970

Mimořádný termín školení ADR pro tř. 1 výbušné látky

AKTUALITA

1.1.2015 jsme spustili novou aplikaci

ObjednávkaDOPRAVY.cz - komplexní a bezplatný systém objednávek v nákladní dopravě

šetříme čas nás všech

 Popis aplikace

Rychlá registrace a přihlášení do systému. Přehledné a jednoduché vyplnění formuláře. Automatické vytvoření PDF a HTML objednávky, zaslání a tisk. Okamžité zobrazení odeslané objednávky ve Vašem menu. Potvrzení objednávky jedním kliknutím. Archivace přijatých a obdržených objednávek, včetně potvrzení o přijetí. V menu FIRMY přehled o firmách a možnost si stáhnout důležité dokumenty. Možnost si ověřit solidnost firmy v menu DOPORUČNÍ, kdo s kým pracuje a může podat referenci. Uložené doklady (pojištěni, IČ, DIČ, …).

Info
Tato funkce je dostupná pouze pro přihlášeného uživatele.